woensdag 19 juni 2013

Welkom!

Welkom op mijn blogspot!

Dit is de eerste keer dat ik een blog schrijf, dus het is allemaal wat nieuw voor me.
Mijn blog zal voornamelijk over eten gaan. Ik ben een enorme fan van lekker eten. Lekker eten hoeft daardoor ook niet ongezond te zijn en dat is wat ik iedereen wil aantonen.
Zelf ben ik een hobbykok, ik kook graag (vers), leer graag bij en ga graag op restaurant om nieuwigheden te ontdekken (zoals vele onder ons)
Sinds mijn achttiende begon ik te experimenteren met eten. Heel basic; zelf pizza's maken, gehaktballen maken met meerdere ingrediënten, borden dresseren (wat er soms vreselijk slecht uitzag =D), speciale sauzen maken, slaatjes gevarieerder maken, enzovoort... Tegenwoordig weet ik meer van aanpakken en maak ik heuse schotels eten, mooie borden en voeg ik de juiste toets van specerijen toe.
Mijn "lievelingsbereidingen" zijn hapjes, koud en/of warm!
Door deze blog, kan iedereen die wil, mijn tips, recepten en kookkunsten volgen.

Mijn voorkeur van eten kan je het beste omschrijven als: lekker met basic

Wees niet té streng, argumenteren mag, kleineren niet.

P.s. Diti Bala Dinner => My name Breakfast and lunch and Dinner ;)


Ik heb geen opleiding als kok genoten, dit is enkel een hobby.
Recepten van anderen inspireren mij en deze anderen zullen ook vermeld worden.
Plagiëren zal niet gebeuren, enkel aanbevelen.



May the food be with you!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten